A BabaErka Fonalkuckó webáruház sütiket (vagy angolul coockies) használ. A sütik ahhoz szükségesek, hogy az oldal megfelelően működjön. Annak érdekében, hogy minél kellemesebb legyen a vásárlás oldalunkon, sütiket használunk az oldal működésének optimalizálásához, és arra, hogy az ízlésednek minél jobban megfelelő termékeket ajánljuk. Kattints az "Elfogadom" gombra és máris böngészhetsz a fonalak között, vagy ha többre vagy kíváncsi, kattints a "Beállítások módosítása" gombra, és megtudhatod, milyen típusú sütiket használunk, illetve ezeket igényeidre is szabhatod.
Termékek Menü
Itt jársz: > >

GY.I.K.

Mikor van nyitva a Fonalkuckó?

A webáruház az interneten éjjel-nappal nyitva van, hagyományos üzletünk nincs. Rendelésedet a Magyar Posta vagy futárszolgálat útján juttatjuk el hozzád.

Banki átutalás esetén milyen adatokat tüntessek fel a megbízáson?

Kedvezményezett neve: DEA LUX Bt.
Számlavezető bank: Takarékbank Zrt.
Számlaszám: 18203428-06020228-40010018
Kérjük, hogy a megjegyzés rovatba a nevedet és a megrendelés számát írd be a könnyebb azonosíthatóság kedvéért!

Pontosan mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt fonalakat?

Postai kiszállítás esetén:

Amennyiben a fonalak vételárát előre átutalással fizeted, akkor az utalásod beérkezését követő munkanapon adjuk fel a csomagodat, amely a feladás napjától számítva legfeljebb 2 munkanapon belül érkezik meg Hozzád vagy az általad megjelölt Postára. 


Amennyiben a fonalak vételárát utánvéttel fizeted, akkor a rendelésed leadását követő munkanapon adjuk fel a csomagodat, amely a feladás napjától számítva legfeljebb 2 munkanapon belül érkezik meg Hozzád vagy az általad megjelölt Postára.


Futárszolgálattal való kiszállítás esetén:

Amennyiben a fonalak vételárát előre átutalással fizeted, akkor az utalásod beérkezését követő munkanapon adjuk fel a csomagodat, amely a feladás napjától számítva 1 munkanapon belül érkezik meg Hozzád. 


Amennyiben a fonalak vételárát utánvéttel fizeted, akkor a rendelésed leadását követő munkanapon adjuk fel a csomagodat, amely a feladás napjától számítva 1 munkanapon belül érkezik meg Hozzád.


Hogyan értesülök arról, hogy megérkezett a csomagom?

A posta vagy a futárszolgálat sms-ben vagy e-mailben értesít a csomag érkezéséről. Amennyiben nem kapsz sms-t vagy e-mailt a fent megadott szálltási határidő elteltével, kérjük, jelezd nekünk az info@babaerka.hu címen.
 

Szeretnék az egyik forgalmazott márkából egy adott színt, de nem találom a webáruházban, mit tegyek?

Kérjük, jelezd felénk igényedet az info@babaerka.hu címen, és mi igyekszünk az általad kért fonalat a következő szállítmánnyal elhozni. Rendszeresen érkezik új szállítmányunk Norvégiából, amelynek pontos beérkezéséről e-mailben tudunk Neked információt adni.

Miért vannak külön zacskóban a termékek?

Számunkra fontos, hogy a fonalak szép, sértetlen állapotban jussanak el hozzád. Annak érdekében, hogy megvédjük a gombolyagokat az utazás esetleges veszélyeitől - elsősorban a nedvességtől - külön zacskókba csomagoljuk őket.

Néha furcsa feliratokat találok a csomagoláson, miért van ez?

Mivel elkötelezettek vagyunk a természeti környezet védelme iránt, igyekszünk a termékek csomagolásánál is használt, de jó állapotú, és legfőképpen tiszta dobozokat hasznosítani. Barátaink, ismerőseink segítenek nekünk a fonalak szállítására alkalmas dobozokat gyűjteni, így nekik nem kell kidobniuk a papírhulladékot, a természetet pedig nem terheljük egy újabb fa kivágásával. Mindezek miatt előfordulhat, hogy olyan dobozban érkezik a fonalad, amiben korábban valami más utazott, és aminek a márkája fel van tüntetve a dobozon.